Fiiinspåång. <3:D

Jaa, igår var jag i Finspång, hade lite kul..
Med Linn, och Nikkilönneberg..
HAHAHAHA,

REST IN PEACE LINNSAN, xD

Hon vart helt utfryst av mig och Nikki.. Vi skulle "låssas" frysa ut Linnsan..;D

Vi hade fett kul.. Så alla missade samtal "igår", kommer jag INTE att ringa upp, för igår var en dag o leva ut alltså.. (H)<3

Så nu muppar jag och nikki, med nån kille.. :D
Som heter typ Krille. ;D

Krille, är en kille, som heter Ville ;O

Vi är helt cpstörda, för vi håller på en massa.

Vi har kul, men vi ska typ dra, och fiska.. ;F

Eller inte.. :O

Vi ska till Söderköping till min älskade mormor.. :F

Haha, skojja men vi ska iväg till Söderköping.. :D 


PUUSS!<3



// NIIKKII OCH EELLINOOR. (L) *'***'*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0