Tjosan :):) <3

Idag så har faktiskt Jesper suttit hos mig..
och lite så..
Det är så att vi firar våran halvårsdag idag :):)<3
Så vi har varit lite med kompisar och så har vi sprungit runt och muppat, skrämt folk och sådär.
Det var en liten pojke som gick framför oss en 12åring eller nåt han stannade då stannade vi.. Och så gjorde vi exakt som han. Haha, sen när han stannade för att ringa, så hoppa vi fram och skrek "BÖH!" Och han vart så jävla rädd att han sprang iväg låååångt bort ifrån oss. Sen så såg vi inte en enda liten glimt av honom.. :*


Det var faktiskt ganska kul..:)<3
Sen så gick vi till Bekky, och fika lite.
Ja, sen har vi bara typ vart hemma hos mig.. Öh?.. Senare ska vi ha en liten fest. typ..
Med lite alkohol ;)
Ööhm. ja..
Så nu ska vi typ förbereda..
Så jag kanske skriver sen mitt i fyllan. ;);)

Puss,

XOXOXO

- av erat egna Fyllo..
EllinorLouiseBergstrand:*

Kommentarer
Postat av: Jesper;O;O

"ERAT"egna fyllo.. Jag trodde du var mitt fylloo? (A* <3



PussPåDigÄlskling<3

2009-12-17 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0