JullooovMED SNÖÖÖ!!<3 ;*

Hej alla vackra, därute!
8-)

Jag ska passa på att lägga ut lite bilder...:)

Vi kör igång på direkt..:'>


älskling<3
finast<3








aaa
Tillfixad, på sommarn i mammas modellstudio :>







aaaaaaaa
80tals tema i skolan, typ..:D








aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
INTE fixad..:)







aaaaaaaaaaa
dum bild:D:D









Det var typ alla..



Jag ska berätta lite om dagen.. Klockan är nu: 23:48.


______________________________________________________________________________________




Hej allihopa!:D

Idag så har jag Bekky, Nikkilönneberg, Felix, Moa, Jesper och Lukas, varit och stooorhandlat de sista julklapparna...

Haha, vi fick dela oss, såhär såg uppdelningen ut:

Jag, Jesper, Felix & Bekky
Och

Moa, Lukas, och Nikkilönneberg.
Sen fick vi göra om delningen för jag skulle ju köpa till Jesper,och Bekky också..^^


Fick jag gå med Nikkilönneberg, Lukas och Moa.
Och den andra gruppen:
Bekky, Jesper, och Felix.

Sen fick vi dela upp det att var och en fick gå själv..

Det var körigt för alla i ligan var lite bakfulla..


LITE!

Men nu ska jag gå och kolla tv, tror jag,


PUSS PÅ ALLA VACKRA!:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0