Ett sista inlägg...År 2009...

Tjenna! ;)

Idag så är det ju nyårsafton.. Så jag passar  på att säga
"Gott nytt år" :))<3

_________________________________________________________________________________________

Hej!
Idag så var jag med Nikkilönneberg, Bekky, Jesper, Felix, Moa och Lukas.
Jag vaknade hos Nikkilönneberg.. Och de väckte mig (alla andra, o Nikkilönneberg) med ÖL!
Helt cpstört för de hällde typ en hel hink starköl över mig..:>

Eller jag minns inte så mycket.. Nu sitter jag hemma och muppar som en mupp..:)<3
 
Idag kommer CARRO!(L):DD
Jag firar nyår hos mamma, Carro och Emmy i år..:):)<3

Öhhm ?
Senare ska jg väl till stan o köpa extra mycket raketer.. Med mamma..
Det blir skoj..^^

Öh, sen ska jag väl senare mot "natten/kvällen" vara hos mamma, Carro och Emmy..

Fan va jag har saknat Carro det sista året..
Hon har aldrig kommit som hon brukar!!!!!!:@

Men nu är hon här..

Ser fram emot, härliga färger och miljöförstörningar!


Puss o Kram!



- Gott Nytt År,

//  EllinorLouiseBergstrand..




Kommentarer
Postat av: niiiiiiiikkiiiii:D:D:D

Hahaah, jaajuste :D:D



Miljöförstörningar..

Det äre ju iaf.. hahah, Puuuss!!:D::D<33

2010-01-04 @ 21:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0