;)))

Hejsan hoppsan!
Idag så lekte jag med Jesper (L) LLÖVEE
Sen så åkte han o jag till Nikki, Moa, Felix och Jonte. Öhh..
Så vi åkte till stan och ttyp, eh.. Jaa, vad ska man säga? (AA*
ehm, sen GICK vi till Moas pyttelilla etta, (lägenhet) och drack te.
Haha, Felix är ganska korkad i sånt så han sa att han inte kunde dricka för att det fanns sprit i. Han´tålde tydligen inte alkoholfri te. så.. Han blev utan.. Den lilla Böögen! ;)
Sen så GICK vi till stan igen. Och skulle köpa godis. Vi ska ha filmkväll;*
Så vi sitter här med Jurassic Park 3, och ska käka lite popcorn läsk och godis.
Vissa kanske tycker att vi är dummaaa i huvet för att vi inte sett jurassic park men den har vi sett. Måååånga gånger! Men den är såå bra;)

Sådär ska kolla nu.. Puss!


::**

Kommentarer
Postat av: Felixx

Aaa visst va. Jag är så jäkla nojjig att jag inte dricker te. va? LOL!! XD

2009-12-14 @ 18:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0